Result PMR is Coming ! :O



-Assalamualaikum-

  Long time no see aku update entry . Biasenye pasal giveaway je kan ? Actually takde topik nak update . Alahaii ~ Aku kan kuat merapu , so takut orang menyampah pulak . huh --' Whateverr ! haha , okey back to the topik . 

  
   OMG ! Result PMR is coming ! Aku deborrr woiii . Gile dok deborrr . Batch 98 mesti semuenye debor . Sape dok debor tu dok tahu ah tu . LOL -.-  kalu ikutkan 19.12.2013 ni result keluar . Fuhhh ! 4days more . Btw , good luck la sape batch 98 tu ea . Doa doa laa sikit . hahaha


  Yang paling penting sekarang ni doa je . Redha je kite dapat berape nanti . Tk dapat straight A takpe asalkan target kita tu tercapai . Cukup banggakan mak ayah sudah . TARGET ! Semue ada target kan ? Takkan lah takde --'



  btw , yang penting "keep calm and smile" okey ? heee , entah pindah sekolah ke tidak tahun depan aku ni . Aku isi borang Kolej Vokasional Setapak je . Yang lain tak isi . Nak nak SBP . Yang tu memang first first tk . Pasal apa ? Pasal aku tak secerdik budak budak SBP . Hmm , nevermind :3 Teringat pulak mase darjah6 dulu . Bajet bajet nk masuk SBP dekat Sains Dungun . haha , perasan bijok dulu xp Borang SBP tu still aku simpan . Setiap kali tengok borang tu comfirm gelak sorang sorang . hahahaha !

  Kalau nak tahu result PMR kite lebih awal daripada orang lain pun boleh . Macam mane ? Tengok gambar ni :

semak result pmr 2013 sms check tarikh keputusan pmr 2013 dan semakan guna sms

  Taipkan :
PMR [NoKP] [AngkaGiliranCalon] dan sms ke 15888

Contoh :
PMR 980527105755 AZ005Z005  sms ke 15888

note ; Perkhidmatan sms ini akan diaktifkan pada 19 disember, jam 10pagi hingga 11.59 malam

   Faham ? Biasanya kan sekolah umumkan result ni lambat . Dengan leterannye , susunannye , kelasnye dan sebagainye lahh . HAHAHA . Cikgu saje nk tambahkan gelabah kite , esakan kite . kan ? haha , so dengan cara tu kite boleh tahu lebih awal . Kalu result teruk boleh la kite lari awal awal ;p hahaha , biasa la kan . Mesti malu kalau result teruk kan . Hmm , tapi nk buat macam mane mende dah lepas . 

khas untuk pelajar SMA Al-Falah Kemaman . hee XD

  Maaf kalu banyak aku merapu . Itu biasee ! Tu je entry untuk harini xp Jumpe lagii ! Byee and Assalamualaikum =D

lots of love,
shirah





No comments:

Post a Comment

 
© ALL RIGHT RESERVED BY ASHIRAHAZIF ♥