No title ...


-Assalamualaikum-

   Khamis, 19.12.2013, haa tahu kan tarikh and hari tu hari ape Result PMR woii . hm hm, result aku tidak memuaskan hati aku and parents aku. Waaaaaaa, sedih. Dalam family aku, aku je dapat result teruk macam tu. Kakak kakak aku tak pernah dapat macam tu. Sape tak sedih kanTapi takpe dah takdir aku. Aku dah usaha. 

  Actually, aku tahu result tu dekat rumah lagi. Aku hantar mesej dekat sape entah yang 15888  tu --' haha, beberape minit sebelum pukul 10 tu aku dah berdebar, tangan berpeluh bagai. Mase tu dah tak buat ape dah, tengok jam je kerje aku sambil pegang phone. Fuhhh, nasib phone aku bukan jenis touch skrin kalau tidak comfirm skrin dh tak macam skrin. Tangan berpeluh la katekan. Kalu aku debar memang macam tu, kadang tu rase sejuk jee. haaa, pukul 10 terus tekan sent. Sambil sambil nak tunggu tu aku layan la cerite yang agak berdebar. Dah lah berdebar tengok pulak cerita yang buat kite berdebar. Haishh , tapi wak relaks je. Bunyi mesej buat aku makin debar dohhhh. Langsung aku cakap dekat junior aku tu stop mesej for a while. hahahahaha --'

  Nak dekat pukul 10.30 tu aku kene pergi sekolah pulak. Nak ambik slip. Tapi time siap siap tu aku tak tahu lagi aku dapat berape. Time ayah aku tengah panaskan kereta and aku duduk dalam kereta tu baru sampai mesej dari 15888 tu. Wahhhh, mule happy dapat mesej tu. Bile dah bukak mesej tu mulut aku automatic jadi terbukak luas and air mata aku jatuh. Nak cakap dekat ayah aku pun susah. Tak terkate mase tu. Aku tak tahu ayah aku faham ke tak aku cakap time tu . Teresak esak aku nangis. Adik aku tengok aku pelik je. Mase tu aku peduli ape. hahaha, before ayah aku reverse kereta ayah aku tanye ''dah nk gi dk niKe nak ambik esok je?'' aku jawab sambil nangis. Last last pergi jugak and aku stop nangis. And time tu jugak aku cakap dekat ayah aku ''abah, nk masuk kolej vokasional ea. Takmboh dh sekoloh alfalah.'' Ayah aku pun jawab ''dh boleh ke result gitu?'' hmhm . Dalam kepale aku time tu malu je. Kelas depan tapi result hmmm. Time tu tak tahu lagi kan ape yang A B C . 

   Sampai je dekat sekolah cari sekelompok perempuan yang pakai baju warne biru . Means that geng geng aku. Kiteorang dah berpakat nak pakai baju warne biru. HAHA, cari punye cari tetibe nampak ain lambai tangan. Langsung aku berlari and peluk ain. Tikah and pikah bukan main debor. Huhh, last last aku berhenti and buat buat happy je. Geng aku yang lain tak datang lagi. Fuhh, lambat gile sorang sorang datang. Mak, ayah, pelajar semue duduk dekat luar. Dewan tak bukak lagi. Bile dewan bukak kerusi meja yang budak spm gune haritu tak susun lagi. Alahaii, kene susun pulak. Tapi aku tak susun pun. Leper tak layan aku. hahaha, aku ngan geng geng aku duduk galok dekat luar. haaa, happy semacam je. Masuk je dewan geng geng aku buat bising. haha, tak dengar pun ape pengetua and cikgu cakap. Cikgu suruh duduk kiteorang tak duduk. Ambil kerusi saje je. Tak senang nak duduk kate kawan aku. hahaha

  Bile cikgu umum orang straight A baru diam . Nak fokus nak fokus XD hahaha , sekolah aku 5orang je dapat straight A (9A), 10orang dapat 8A . Dah okey lahtu kan. hm hm, bile cikgu sudah umum orang 9A and 8A aku dengan geng aku cepat cepat lari pergi dekat guru kelas. Nak ambil slip. Orang dapat result sikit macam aku ni mana naik pentas kan. haha, bile dapat je slip aku terus happy sebab sejarah aku lulus. Selame 3tahun aku belajar ni kali pertama KOT aku lulus sejarah . haha, hebat kan --' Pergi tanye orang tu dapat berape pergi tanye orang ni dapat berape . haha, selamber je aku . HAHAHA, btw congrats sape dapat straight A ea. Result geng geng sekolah rendah hampir sama dengan aku. Tu buat aku happy sikit. haha, tapi ada jugak yang straight A. hm hm, takpe takdir diorang. Yang dokleh bla beror, kawan aku dari 5tahun lebih tinggi dari aku. ksedihh --' haha, ex crush aku straight A. hm hm, lalalalala

ni yang koop bagi. haha, beg silang and buku nota yang entah bile. Kalender dekat dalam tu 4tahun yang lalu. haha

me, imah, hani, farah and eipa

again ;D

piqah, me and hani

me, imah, hani, farah and ijah

again ;D

   haaa, dok semue geng ada. Separuh je. Ramai balik dh. tsk tsk --' Ada biru ada lalalalala. haha, dok biru semuenye pun. btw, aku turut gembira dengan result geng geng aku yang molek tu. Sahabat Sampai Syurga . Sayang mu orang ;** kbhaii, muahhh


lots of love,
shirah

1 comment:

 
© ALL RIGHT RESERVED BY ASHIRAHAZIF ♥