StoPp!!!




jwb salam dulu...klu x jwb dose...
straight to the point...
mlas taip pnjang-2...
ramai rakyat Malaysia yg slalu melakukan gaya seperti
MULUT MUNCUNG, PEACE(V) + LIDAH TERJELIR, & JELIR LIDAH...
ada sesetengah yg mengatakan bahawa buat gaya mcm nie COMEL..
Comel?? ye ke??
rse-2 nye x sbb ianye hnye dpt mmberi ktew dose...
terjah je lh gmbr teruk nie :

1. Mulut Muncung

ee... myampah tgok nie... comel sngt ke??
mcm mulut itik ede lh...
klu search dkt goagle mksud gmbr 2... biase nye akan kluar CAMWHORE...
camwhore?? mndew 2...
maksud nyer :

CAM : KAMERA
WHORE :SUNDAL

so blew digabungkn, jdi lh CAMWHORE...

2. Peace(V) + Lidah Terjelir


mgkin dh rmai yg buat gaya mcm nie...
bkan perempuan shj yg buat gaya nie tp lelaki pon sma...
~2 x 5~
rmai yg jdi firends dlm Facebook sye yg buat gaya nie...
termasuk kwn classmate sy...
Maaf diucapkan... sudahku kata berkali2 tp tiada spe yg peduli...
maksud gaya nie plak :

Peace (V) :
kemaluan perempuan
atau
dikenali sebagai V-Zone / Miss V
Peace(V) + jelir =
Jilat kemaluan perempuan
maaf krane gne perkataan kasar...
hnye untuk pemberitahuan...

3. Jelir Lidah


aish!!
mke dh cntik tp buat perkara yg x baik...
kerat lidah kn bru thu...hehehe..
buat ape nk buat gaya jelir, lbih baik senyum...
senyum kn amalan ktew...

Untuk makluman yg lbh lanjut,,
KLIK SINI!!

okey lh...
smpai sni jew...
sebarkanlah...
salam...

11 comments:

  1. btul3... snyum tu kan amalan mulia... :)

    ReplyDelete
  2. Yeah , that's right .
    Senyum jela kan3 . Senyum tu bley buat awet muda meyh ;)
    Jom terjah entry saya . lovoiustory.blogspot.com/2011/12/i-just-need-hug.html

    ReplyDelete
  3. tu la.. prefer senyum je.

    hanya orang yg nakal je buat macam tu. isk2.

    ReplyDelete
  4. trima kasih kerana memberitahu, good entry~ =)

    ReplyDelete
  5. yups... saya paling menyampah dngn owng yg keluarkan lidah tu... macm apa tah saya tengok... huhuhu

    ReplyDelete
  6. Kawan kawan saya pun ada jugak buat gaya macam tu , saya pun kadang kadang ada jugak -,-'

    aini-mohamad.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. nice entry.err tak tahu plak wat peace pon tak leh*kalau tak dea niat cam ner ekk?...-.-'cuma yang jelir lidah tuh mmng tak stuju lah dan tak suka nampak huduh sgtbila buat terutama bila pmpmpuan yg buat..xsopan

    ReplyDelete
  8. thanks for visit my blog.. anyway, nice blog..:)

    ReplyDelete

 
© ALL RIGHT RESERVED BY ASHIRAHAZIF ♥